dilluns, 20 de març del 2017

AMBIENTS D'INFANTIL

"L'APRENENTATGE ES CONSTRUEIX A TRAVÉS DE LES RELACIONS I PARTICIPACIÓ DE DIFERENTS PERSONES"
AMBIENT DE PLÀSTICA
























"PER APRENDRE HA D'HAVER DESEQUILIBRI" PIAGET
                                                        AMBIENT D'EXPERIMENTACIÓ













                                                         AMBIENT DE MEDIATECA





                                                      AMBIENT DE MICRÓPOLIS





                                                        AMBIENT D'ANGLÈS






dijous, 16 de febrer del 2017

TUBS I FORMES



ÉS UN RIU!!

JO HI VEIG

ET VEIG!!!







ÉS UN PONT





SOC UN ROBOT






UNA CIUTAT

ENTRE TOTS MILLOR





EL QUE MÉS ENS HA AGRADAT HA ESTAT...


divendres, 10 de febrer del 2017

Avui he anat a l'escola i els alumnes de 5 anys m'han volgut mostrar les  plantes de faves que vàrem sembrar per Octubre
Ja estàn florides
He disfrutat i...he sortit carregada d'energía.
Vos enyor😙😙😙


dilluns, 16 de gener del 2017

Instal·lació de pedres i colors

QUÈ HA PASSAT ARA?

SÓN PEDRES!!
CAROLINA: ÉS UN SOL!
ALAN: UNA PILOTA

QUÈ PODEM FER?
NINS: JUGAR, PINTAR-LES,...
RANIA :JO FARÉ UN "COCHE"



LA PRIMERA INTENCIÓ ÉS LA DE PINTAR TOTES LES PEDRES BLANQUES


VALERIA: "FAIG UN OU AMB UN POLLET DEDINS"

DESPRÉS ALTRES PENSEN A FER ALTRA COSA COM :
"UNA MOTO DE COLOR NARANJA"

FER-LES BALLAR

COL·LABORACIÓ I DIÀLEG

ARRIBAR A ACORDS:
"SERÀ UNA MONTAÑA CON NIEVE"

"M'AGRADA EL COLOR LILA"

JUNIOR: "ÉS UN DRAC"

ISABELITA: "ÉS UN DRAC"; CAROL: "ES UN CERDO";
DAVID:"PINTO UN DRAC"


MANERES DE DIBUIXAR LA NOSTRA CREACIÓ:
JAUME:"ÉS UNA MUNTANYA"

FEIM CAMINS


"UN GANXO"
AL FINAL CADASCÚ ES DU UNA O VÀRIES  PEDRES A CASA PER SEGUIR JUGANT